fredag 21 januari 2011

Överraskningar och kloklippning

Jag måste bli bättre på att skriva i bloggen, passar på nu när Stella sover. Hon blir bättre och bättre på att gå i koppel, helt otroligt jag är så stolt över min valpis.

Jag fick en jäkla överraskning i morse, wohoo blev skit glad!! Det är alltså mödan värt. Det ska bli så spännande, måste hålla ut nu! Drygt 2 veckor kvar. Let's go!

Idag har vi promenerat inte lika kul i dag dock pga all jäkla salt runt vårt kvarter, förstår inte varför dom har saltat, det är ju ingen is? Stella slickar i sig saltet och det är inte bra, särskilt inte den stora mängden som ligger i klumpar på gatorna. Fasen!
Fick klorna klippta häromdagen, tjejen i butiken blev så chockad över hur duktig Stella va så hon filmade henne och la ut på facebook. Min lilla älskling är verkligen en stjärna, där av hennes namn ;)

Inga kommentarer: