tisdag 28 december 2010

Stella

Åh herre min skapare så mycket arbete det är med valpen. Första dagen va jag jätte stressad och va nära till panik hela tiden pga rädslan att göra fel.

Men ju fler dagar det går ju lättare har jag för att inte stressa. Jag har läst över allt att man måste ta sig tid till att njuta av valpen så det har jag i mina tankar hela tiden.

Igår fick jag köpt två sängar till henne, ett oxben som tydligen är perfekt att tugga på nu när hon ska tappa sina baby tänder. Ja det är mycket att tänka på.
Det som är jobbigast just nu är bajsandet och kissandet inne. Men jag försöker ta det lugnt och gå ut med henne hela tiden men än så länge gör hon bara behov inne. hm.. tålamoood!! :P

jag älskar henne och ser henne som mitt lilla barn. Stella är en brun/vit Shih Tzu och är underbart söt och jätte busig!!
Bilden föreställer Stella, det är bilden som förra ägaren lagt ut på henne i annonsen.

Inga kommentarer: