onsdag 29 december 2010

Bajspåsar och tidningspapper

Inte trodde jag väl att det skulle bli så här mycket skrivande om bajs och kiss i min blogg. Känsliga läsare varnas! Haha! Inte trodde jag väl heller att mitt liv skulle kretsa runt kiss och bajs som det gör just nu. Att se mig hoppa av glädje imorse ute på gatan för att Stella för första gången kissade ute, skulle nog vara en syn för er alla. Synd att vi går mot ljusare tider annars kunde jag istället vara en stor mörk gestalt som stod och hoppade upp och ner. Kanske ett eller annat glädje rop också!!

Tänk vad förlorad sömn kan göra, jag har inte varit mig själv på två dygn, jag har gråtit,skrattat och varit vindögd mer eller mindre pga att jag inte kunnat sova på två dygn. Detta pga en liten hårboll som vaknar bara man blinkar. Meeeen lika underbart är det att ha henne i närheten av mig.

Dock kan jag ju inte annat än säga att när mamma igår satte upp en liten gård för henne inne på rummet så att jag vet vart hon är hela natten och att hon har vatten, gjorde mig otroligt glad så glad att jag började gråta ???!! Glädje tårar, jag har varit så trött att en sån enkel grej bara flugit förbi mitt huvud. hm..

Idag har jag ny energi och Stella har både kissat och bajsat ute inga olyckor inne än så länge! Jag är lycklig!

Inga kommentarer: