tisdag 4 januari 2011

Ny kompis och fodrade hundväskor

Dagarna bara springer iväg, jag hinner inte ha koll på datum eller veckor. Ja herregud nu börjar den 7/2 närma sig också vilket iochförsig kommer bli spännande. Samtidigt som jag inte gör nått gör jag ändå en massa och finner knappt någon tid till något annat än valpis. Hon blir bara mer och mer underbar för var dag som går. Och jag blir framför allt mer och mer avslappnad med henne för var dag som går.

Stella hade sitt första riktiga möte med en hund idag. En liten chihuaua som bor granne med oss. Som hon lekte på gården med den. Tjejen som hade hunden va supet trevlig och i min ålder så vi hade ett trevligt samtal medan vovvarna sprang runt.
Idag köpte vi en "hundväska" eftersom Stella är en bebis fortfarande så är hon inte så glad i kopplet och fryser mycket just nu. Så det kändes ultimat att köpa en special gjord väska att bära henne i när jag märker att hon inte han mer. Bästa köpet pålänge!

Efter inköpet av väskan sänd från himmelen tog vi en tur mer till stan där vi gick bl.a. För att säga hej till Cornelia på hennes jobb. Det va kul att få visa henne Stella :)

Nu har jag en liten utslagen hjälte bredvid min säng, får se när hon väcker mig imorgon. Känns som om jag gått och blivit mamma.

Inga kommentarer: